سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 4380
کل یادداشتها ها : 2
خبر مایه


در یک حادثه رانندگی که یک طرف آن قاچاقچیان سوخت قرار داشتند، مرگ هنرمند مینابی را رقم زد.

 

به گزارش خبرنگار ندای هرمزگان، این حادثه که یکشنبه گذشته در محور بندرعباس ـ میناب رخ داد، چهار تن از مسافران با بی احتیاطی خودروی حامل سوخت قاچاق جان خود را از دست دادند.

 

این حادثه که موجب شد تا بر اثر آن تصادف زنجیره ای رخ دهد هنرمند مینابی به نام جبار جعفری فراز جان خود را از دست داد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب نیز با تائید این خبر، ضایعه مرگ این هنرمند را به جامعه هنری میناب و خانواده وی تسلیت گفت و افزود: جعفری در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کرده و به عنوان یکی از نویسندگان میناب به شمار می آید. خبرگزاری مهر نیز در تشریح این حادثه نوشت: یک دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق به علت سرعت و سبقت غیرمجاز در محور میناب – بندرعباس با پنج دستگاه خودروی دیگر برخورد کرد و بار دیگر حادثه ای غم انگیز را در شهرستان میناب رقم زد.

 

این خودروی حامل سوخت قاچاق ساعت 18:30 دقیقه امروز پس از سبقت غیرمجاز و با سرعت بسیار زیاد در محور میناب – بندرعباس و در نزدیکی تقاطع روستای تیرور میناب، به شدت به یک دستگاه خودروی پژو 405، یک دستگاه تریلی، یک دستگاه کامیون و دو دستگاه خودروی پراید برخورد کرد و بر اثر این حادثه سه نفر از سرنشینان خودروی پژو 405 به همراه راننده خودروی حامل سوخت قاچاق جان خود را از دست دادند.

 

سید رضا حسینی رئیس مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این خبر، اظهار داشت: امدادگران مرکز فوریتهای پزشکی میناب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، اما متاسفانه بر اثر شدت تصادف چهار نفر در این حادثه تلخ جان خود را از دست دادند.

 

وی ادامه داد: حسین احمدی نسب، روح الله مکی زاده و محمد شاکری سه نفر سرنشین خودروی پژوه 405 هستند که در این حادثه جان خود را از دست دادند و راننده خودروی حامل سوخت قاچاق نیز یکی از اتباع غیرمجاز افغانی بود که در این حادثه جان خود را از دست داد.

 

متاسفانه تصادف خودروهای حامل سوخت قاچاق طی چند سال گذشته حوادث بسیار تلخی را شهرستان میناب رقم زده که در یکی از تلخ ترین این حوادث سال گذشته پنج معلم مینابی براثر تصادف با خودروی حامل سوخت قاچاق کشته شدند.

 

قاچاقچیان سوخت علاوه بر اینکه اقدام به قاچاق سرمایه ملی کشور می کنند، به علت سرعت و سبقت غیرمجاز جان مردم بی گناه را نیز به خطر انداخته اند و در حوادث گوناگونی موجب مرگ افراد بی گناه شده اند.

 

همچنین یک روز قبل از این حادثه یک دستگاه خودروی دیگر حامل سوخت قاچاق در میناب واژگون شد که براثر آن راننده خودرو کشته شد.

 

 میناب شفاف: چند سوالی که بوجود میاد این است که آیا تا بحال پاسگاههایی که در روستاهای مجاور خیابانها هستند از وجود قاچاقچیان بویژه خودروهای حامل سوخت با خبر نیستند؟

 

سوال بعدی:آیا تا بحال بر خورد جدی با اینگونه قاچاقچیان شده است و سوالات زیاد دیگر

آیا جواب همه این سوالات می شود گفت که 90 درصد آن رشوه گرفتن مامورین نیروی انتظامی را رقم می زند.

آیا کسی ناظر بر نیروی انتظامی ناحیه میناب هست و چرا روزانه سوخت بیت المال به راحتی از کشورمان خارج می شود.

مگه رشوه گرفتن حرام نیست و چرا اینهمه دارند به کشورمان ضربه وارد می کنند.

خواهش مردم جلوگیری از حوادث و از بین بردن قاچاق چیان است.

همچنان ادامه داراد.


  

بسم رب الزهرا

پرواز شما بهانه ای شد برای آرزوهای من...
سوختن و غصه و درد و انتظار هم عالمی دارد در کنار شما...
درس های زیبایی را در مکتب شما دیدم...
از عاشقی و تا رسیدن به معشوق...
از گریه تا خننده...
از صفا تا صمیمیت...
از انتظار تا وصال...
از دعا تا اجابت...
از بندگی تا آسمانی...
و ...
کنار شما که میشینم فارغ میشم از دنیا... انگار گلزار شهدا اصلا تو دنیا نیست...
زمزمه که میکنم از درد برای شما، چشمم چنان ناز میکشد و اسم شما ناز میخرد که تمام عمر دوست دارم کنار شما فقط و فقط بمانم...
میسوزم ... کنار شما که میشینم بیشتر میسوزم... عمرم داره تموم میشه و هنوز قبر مادرمو ندیدم...
شهدا شما که میرید میشه یه بارم دست منو بگیرید... از خدا بخواید دیگه...

مادر...


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ